Telefoon Vaardighede en Etiket Opleiding kursus

Inleiding: Telefoon vaardighede en etiket opleiding kursus

Telefoon vaardighede en etiket sal belangstellende afgevaardigdes help om hul telefoon kommunikasie vaardighede te verbeter deur die bekendstelling van maniere om die telefoon bedagsaam te beantwoord, en hoe om vriendelikheid en professionaliteit te toon terwyl hulle oproepe en boodskappe neem. Afgevaardigdes sal ook die kuns van die gebruik van effektiewe luister tegnieke bemeester vir die hantering van moeilike inbellers. Ons telefoon etiket opleiding is aangebied in Kaapstad, Johannesburg, Durban (regoor Suid-Afrika).

Voordele: Telefoon Vaardighede en Etiket Opleiding kursus

As jy voorbereid is wanneer jy kliënte se oproepe neem, onthul dit dat jy ernstig is en jy hul eie besigheid begeer. Om verbruikers te laat wag op die lyn, te lank onhoorbaar en onverstaanbaar te klets, musiek te speel in die agtergrond of kort/onbeskof te praat met hulle kan ernstig skade aan jou besigheid se reputasie doen en jaag kliënte weg.

As gevolg van die feit dat indrukke blywende  is, en tipies sulke indrukke oor die foon gedoen word, sal die verbruiker ‘n evaluering van jou maatskappy doen deur hoe sy/haar bespreking gaan. As jy die vermoë het om te “wow” dan verhoed jy dat hulle sal soek vir alternatiewe dienste of produkte.

Wanneer hul oproep beantwoord word met hoflikheid, hartlikheid, en hulle geniet jou dienste of produk, sal hulle weer terugkom met herhaalde bestellings en aanbevelings. Vir ‘n organisasie, is die telefoon dikwels die eerste en enigste punt van kontak met sommige kliënte. Dit kan moontlik ‘n maatskappy verhouding maak of breek.

Wanneer kliënte jou besigheid bel, vereis hulle jou uiterste aandag. Hulle wil nie laat wag word nie en hulle vereis tydige reaksies.

 

Uiteensetting: Telefoon Vaardighede en Etiket opleiding kursus

Belangrike uitkomste van ons telefoon etiket opleiding wat aangebied word in Kaapstad, Johannesburg, Durban (regoor Suid-Afrika) sluit in:

  • Gebruik van ander tegnologie in die kantoor
    • Hoe om moeilike inbellers te hanteer
    • Hantering van inkomende en uitgaande oproepe
    • Hoe om behoorlik boodskappe te neem

Kursus duur en gelde: Telefoon Vaardighede en Etiket opleiding kursus

Ons twee dag opleiding kursus is so ontwerp dat die kennis verkry in prakties toegepas word sodat die sake-omgewing kan verbeter.

Raadpleeg Bylae vir kursus koste of kontak BOTI vir ‘n kwotasie.

 

Aanbevole vooraf ondervinding en kennis: Telefoon Vaardighede en Etiket opleiding kursus

Die kursus (telefoon vaardighede en etiket opleiding kursus) is ontwerp vir die volgende bywoners:

  • Algemene kantoor personeel soos Ontvangsdames en Sekretaresses.
    Vir die telefoon vaardighede en etiket opleiding kursus, is dit raadsaam dat jy die volgende ervaring/kennis het:
    • Geen

 

For English Version click here

Related Public Course Schedule and Costs

Please click on link below for our related public course/s


Book Now or Obtain Instant Quote

We also offer customized courses across the country: Anytime, Anywhere. Click on the link to get get instant proposal or book you course:

Book This Course Or Obtain Quote – Now

View Calendar for the latest course

 

Please Phone Us Now To Speak to One of Our Friendly Consultants

Tel:011-882-8853

OR

FOR CELL PHONES CLICK TO CALL

Please Fill in the Form – We Will Get Back to You Within 15 minutes

Please Email Us Now  – We Will Get Back to You Within 15 minutes

 info@boti.co.za